Комунальна установа ''Трудовий архів'' Київська область |
![]() |
Звіт Підсумки роботи архіву за 2023 рік Основними напрямками роботи Комунальної установи Іванківської селищної ради "Трудовий архів" є опрацювання звернень громадян, організацій, установ, підприємств. Надання архівних послуг. Комплектування архіву.Зберігання відповідно до умов,визначених Державною архівною службою України, що не належать до Національного архівного фонду документів з особового складу які надходять від підприємств,установ та організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, що розташовані на території Іванківської об"єднаної територіальної громади. Всього в архіві станом на 01.01.2025 року зберігається 13733 справ, сформовано 120 архівних фондів документів з особового складу (крайні дати документів ) 1948-2023. Протягом 2024 року на архівне зберігання надійшли документи від чотирьох установ Іванківської ОТГ 277 справ: Іванківська організація профспілки працівників охорони здоров"я -3 ( три) справи, Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбуд" -165 (сто шістдесят п"ять)справ, Чорнобильська мівжгосподарська шляхо-будівельна організація- 80 (вісімдесят) справ, Відділ культури національностей, релігій, молоді та спорту Іванківської районної державної адміністрації -29 (двадцять дев"ять) справ, які упорядковані, опрацьовані відповідно до вимог і правил роботи архівних установ та зберігаються належним чином. Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" відповіді на запити надаються архівом в термін не пізніше 30 днів. У разі,якщо відповідних документів не виявлено надається негативна відповідь із рекомендаціями. Запити надходять до архіву поштою,на особистому прийомі,електронною поштою,телефоном. Протягом 2024 року до архіву надійшло 563 запити. Надійшло запитів поштою-133,електронною поштою-153,на особистому прийомі-277. 506 запитів надійшло від фізичних осіб,57 від юридичних. Всі запити надійшли від громадян України. Найбільш актуальними є запити: -соціально-правового характеру-350 -тематичні-213 Надано позитивні відповіді на 522 звернення та 41 запит негативна відповідь їз рекомендаціями. Надано 137 консультації: - по телефону-74 - на особистому прийомі-61 -електронний звязок -2 Всі звернення були від громадян України, від юридичних осіб надійшло 28 та 109 від фізичних. Написано анкет-заяв 76 і надано рекомендації 61. Також архівом надано 140 копій документів. Проведено ремонт документів з паперовою основою 230 аркушів. Оправлено та підшито документів 106 од.оз. Проведено картонування документів 277 од.оз. Затвердженно 4 описи на документи з особового складу. Написано 4 історичні довідки.
Справи зберігаються в архівних коробках, розміщених на металевих стелажах загальною довжиною 493,6 погонних метрів. Заповнення стелажів полиць документами на 69%. Вхід в архівосховище опечатується. Особистий прийом проводиться щоденно керівником та працівниками відповідно до затвердженного наказом директора архіву порядку та графіку прийому громадян на 2024 рік.
Директор архіву Любов БІЛОХВОСТ |